неделя, 7 март 2021 г.

Защо е най-доброто време да отворите канал в YouTube?

 Ако все още сте любопитни да тествате потенциала на тази платформа, не е късно.

Вероятно от известно време слушате колко професионалисти и компании хвърлят одеялото над главите си и отварят канал в YouTube . И защо още не сте предприели стъпката?

Ако все още сте любопитни да тествате потенциала на тази платформа, нека ви кажа, не е късно. И то е, че предвид тъжната панорама, че живеем с пандемията, вече не е достатъчно да имаме блог и уебсайт, за да продаваме вашите продукти или услуги.

Видео маркетингът е нарастваща тенденция и ако искате да имате видимост във вашия бизнес, трябва да премахнете страха да бъдете на екрана (ако го имате), да дадете стойност на вашата аудитория и най-важното да се покажете такива, каквито сте. Естествеността винаги печели.

Някои данни, които трябва да имате предвид

Според източници в YouTube повече от 1,9 милиарда потребители влизат в платформата и гледат повече от един милиард часа видео.

Това е една от основните причини, поради която присъствието във втората най-използвана търсачка, след Google , е ключово за спечелване на позиции по отношение на вашата конкуренция, достигане до вашата аудитория и свързване с нея.

И тези добри резултати се дължат на факта, че потребителите все повече предпочитат аудиовизуалното съдържание пред четенето на дълъг текст от две хиляди думи.

Освен това видеото е лесно за консумация и разбиране, то е прост формат за разпространение, провокира емоции у зрителя и го кара да пътува през различни усещания; Накратко, това е идеалният инструмент за генериране на информираност за марката и проникване във вашата аудитория. И нека не говорим за подобренията, които означава за позициониране в Google и за обогатяване на потребителското изживяване.

След като видите всички предимства на видео маркетинга, какво ви пречи да правите видеоклипове? Спрете да отлагате и стартирайте стратегията си за видео маркетинг в YouTube сега. Но първо обърнете внимание на това, което идва в следващата точка.

Това, което никой не ви е казал да правите качествени и закачливи видеоклипове в YouTube

Безполезно е, ако имате най-добрите идеи за съдържание, които да качите в YouTube, ако по-късно не отговаряте на основите.

След това ще ви разкажа някои ключови моменти, които варират от повече технически аспекти като осветление до аспекти, по-свързани с копиране и убеждаване, за да привлечете аудиторията си и да генерирате ангажираност във вашия канал.

Технически фактори за заснемане на ясен видеоклип

Знаете ли, че осветлението, фонът или оборудването са от съществено значение, преди да започнете да записвате? Това е първото нещо, което трябва да погледнете:

  • Осветление: видеоклиповете трябва да се записват, когато е възможно, с естествена светлина. Но ако по някаква причина не можете, ще трябва да използвате изкуствена светлина. Основно ще ви трябват 3 светлинни точки; две пред водещия, по един от всяка страна и още един прожектор отзад като подсветка. Това е толкова важен фактор, колкото и качеството на съдържанието.
  • Фон: препоръчително е фонът на стените да е чист, това означава, че той не разсейва публиката.
  • Камера: в днешно време всеки мобилен телефон от среден клас може да прави професионални видеоклипове в Full HD. Много полезен аксесоар, така че устройството да не се движи, е използването на статив с мобилен адаптер.
  • Микрофон: Аудиото е друг много важен фактор във видеоклиповете. Така че наличието на микрофон, било то лавалър или външен микрофон за смартфон, може да подобри качеството на видеото. От друга страна, избягвайте да записвате на шумни места.
  • Записвайте хоризонтално: не записвайте вертикално (това е само за истории в Instagram).
  • Кадри: Ако няма да записвате всичко наведнъж, вероятно ще трябва да направите няколко различни кадъра, за да придадете динамика на видеото си. Препоръчително е да записвате най-важните части на по-къси кадри, за да подчертаете това значение.

Убедителни фактори за генериране на ангажираност

Другата втора най-важна част, върху която трябва да се съсредоточите, е да обмислите кого насочвате или как да го направите, за да се свържете с целевата си аудитория.

За да направите това, препоръчвам да анализирате следното:

Какъв език да използвам?

Когато пишете скрипта си, помислете коя е вашата целева аудитория и въз основа на това трябва да използвате подходящ език. Ако вашата аудитория е на възраст 25-35 години, езикът ще бъде неформален, близък и неформален.

Намерете обща тема

Имайте предвид, че потребителите искат да виждат видеоклипове, които ги забавляват, обучават или вдъхновяват. И най-добрият начин да постигнете това е като разказвате истории, които се свързват с тях (това, което знаем като разказване на истории ).

Обърнете внимание, защото тази формула винаги работи, за да привлече вниманието с вашата история: представете проблем - предложите решение - изложете предимство - и призовайте за действие.

Каква е целта на всеки видеоклип?

В зависимост от целта на видеото ще се използва една или друга равнина. Например, за да създадем общност и да подсилим нашата марка, най-ефективното нещо е да запишем лично видео и да говорим на камера.

Ако това е урок, тогава ще бъде по-добре да заснемете екрана на компютъра. Въпреки че можете да комбинирате и двете. Всичко ще зависи от материала или урока.

Дължина на видеоклипа

Видеото трябва да е кратко и ясно. Потребителите на интернет предпочитат кратки видеоклипове (максимум 5-10 минути приблизително) пред дълги видеоклипове (по-дълги от 15 минути). И би било ключов момент да добавите субтитри към вашите видеоклипове. Голям процент от видеоклиповете се гледат без аудио.

Ако темата е обширна, може да е възможно да я разделите на друго видео, за да не уморите зрителя. В този случай информирайте публиката, че ще има още едно видео, което да се задълбочи в разглежданата тема.

Структура на скрипта

И накрая, скриптът трябва да бъде разделен на три части:

1. Поздрав
Кажете кой сте и след това въведете темата, за която ще говорите, с 1 или 2 изречения, без да се опитвате да отделите нито минута.

Един от начините да хванете аудиторията през първите секунди е да идентифицирате проблем или нужда, която има нашата целева аудитория, да съпреживеете с нея (случвало ли ви се е ...?) И да изразите след няколко секунди как ще им помогнете.

Създайте очакване и интерес, така че публиката да продължи да чува пълната история, която ще й разкажете.

2. Разработване
За да развиете темата организирано, можете да направите подраздели. Опитайте се всеки подраздел да не надвишава 2 минути. Колкото по-кратък, толкова по-добре, така че зрителят да не загуби нишката.

Инструмент, който YouTube предлага за подобряване на потребителското изживяване, е да разделя видеото по глави, като добавя времеви печати. Така аудиторията може лесно да избере съдържанието, което я интересува.

3. Сбогом и призив за действие
Обобщете основните идеи на видеото за 30 секунди до минута.

И накрая, не забравяйте да отправяте призиви за действие, за да могат потребителите да коментират видеоклипа и да го харесат. И също така добавете бутон във видеото, така че те да се абонират за вашия канал.

7 тайни на истински успешните лични марки

Създаването на солидна марка е от съществено значение за вашия успех в каквато и област да влезете. Тези седем съвета ще ви помогнат да изгр...