събота, 13 март 2021 г.

Ралф Джоунс: Моята година и опит да стана мъжки модел на бельо

Какво се случва, когато 31-годишен журналист се пробва в безмилостната модна индустрия?

Нека изясним нещо в самото начало. Никой никога не ми е казвал, че трябва да бъда модел. Недостатъчно добре гледам за ролята, размерите ми са твърде близки до средната стойност и рядко съм се оглеждал в огледало и съм прошепвал: „Един ден това тяло ще ми плати наема.“

Но пандемията ме накара да се замисля. И също така ме накара да тренирам усърдно, за да мога да рекламирам мъжко бельо. Купих чифт 15 кг гири през януари, реших да използвам свободното си време. Вдигах ги около пет или шест пъти дневно и се опитвах да ям повече, отколкото обикновено. За първи път в живота ми тялото ми придобиваше различна форма. Бицепсите ми нараснаха, гърдите ми се разшириха.

Другият страничен ефект от катастрофалната глобална пандемия е, че става по-трудно да се намери работа като журналист на свободна практика. Редакторите не ми изпращаха имейли с работа, а тези, на които изпращах имейли, говориха за съкращения и замръзване на бюджета. И така, помислих си, защо не стана модел на бельо?

Тренирах почти всеки ден, докато седмиците и месеците се проточваха. Джак Ханрахан, личен треньор, който е работил с хора като Дженифър Лорънс и Рами Малек, ми каза: „Ключът към изграждането на добре балансирано тяло е да се придържаме към основите и да влагаме в работата - последователност.“

Той препоръча да се съсредоточа върху комбинирани упражнения със свободно тегло като клекове и редове с гири.

Поглеждайки към мъже, които са спечелили пари от реклама на мъжко бельо, изпратих по имейл запитване до модела Дейвид Ганди като го помолих за съвет. Представях си, че той ще  помогне на начинаещ модел

„Това не е нещо, за което Дейвид би бил на разположение в момента“, отговориха хората му.

Модните агенции трябваше да научат, че в града има нов модел с перспектива, готов да подпише договор с тях.

Изпратих няколко снимки на Харви Джеймс, мъжки модел, когото познавам, за обратна връзка. Той каза, че те са добри, но че коремът ми е плосък. Той беше прав. Трябваше да го направя релефен и се захванах да работя по него.

Също така, той ме посъветва да се държа естествено, когато позирам само по бельо.

Направих нови снимки. Изпратих ги  на редица агенции за модели - Elite, Body London, Storm, Wilhemina. Когато кандидатствах за агенцията на Дейвид Ганди, Select, забелязах, че можете да кажете, че сте роден през 1886 г. и имате 0-инчов врат, комбинация това може да направи по-непознат модел на бельо, отколкото някой, който е малко по-малък от шест фута.

Получих един хубав имейл от разузнавач в Uno. „Мисля, че си красив и супер интересен“, каза Хавиер. „Каубойската шапка е наистина страхотна, а шапката и одеялото ме оставиха без думи.“ Но, каза той, не трябваше да бъде. „Очевидно сте специални и имате страхотна енергия в позите си, но не всички от екипа бяха убедени, че могат да получат ангажименти за вас в Испания.“

Това беше обнадеждаващо, но въпреки това беше отхвърляне. Колкото и да проверявах имейлите си, не получавах съобщения от големите агенции, както се надявах. Може би трябва да сваля летвата малко. Възползвайки се от страховития начин, по който Facebook насочва реклами към вас въз основа на вашите търсения, аз кандидатствах за по-малко известни сайтове в моя емисия новини, един от които беше UK Models. Три дни по-късно получих гласова поща от Асира. „Харесахме вашите снимки и бихме искали да поговорим повече за това.“

„Явно сте в добра форма, но имате и черти на лицето за това“, каза ми тя по телефона. Като се има предвид височината ми, обясни тя, вероятно нямаше да мога да се занимавам с моделиране от висок клас, така че кориците на списанията и каталозите ще бъдат фокусът.

Но за да ме поемат, тя каза, че ще трябва да отида в студиото им, където ще ме снимат, за което ще платя. Това беше първият знак, че компанията е измама. Казах й, че ще помисля за това. "Не искате да мислите твърде много за това", каза тя. Това беше вторият знак, че агенцията е измама.

Третият признак, че агенцията е измама, е, че не взимат комисионна от каквато и да е работа, която някой ден може да ви намерят - защото, след като ви таксуват за направените снимки, защо биха си направили труда да се опитат да ви намерят на работа?

След като получих редица имейли и пропуснати обаждания от други съмнително изглеждащи компании - The Models Kit, Amaze Models - потърсих компаниите и номерата. Намерих измамени клиенти и доклади за измами, където и да погледна.

Това не предвещаваше добро за кариерата ми. Бях ли просто нещастен фураж за измами? Не, помислих си. „Очевидно си специален“, чух гласа на Хавиер да ми казва (въпреки че беше изпратил имейл). Представих си яхтите и слънчевото греене. Все още имаше време да навивам голямата риба. Исках хората на Бела Хадид да започнат да говорят за мен. Имах нужда от Тайсън Бекфорд, за да се чувствам застрашен. Трябваше да вляза в голямата лига.

Затова боядисах косата си в сребро и нанесох малко бебешко масло.

Бях сигурен, че това ще накара агенциите да седнат. "Какво?" биха казали. „Този ​​човек има сребърна коса и слънчеви очила?“ Изпратих тези снимки на места като The Squad, Nevs, Established Models, RMG, BMA, Bad Candy и W.

Никой не отговори и аз бях отхвърлен от RMG.

Междувременно се интересувах много от мъжкото бельо и ето моите съвети за него към мъжете:

Винаги заменяйте старото бельо.

Дори и една малка незабележима дупчица е знак, че бельото е за изхвърляне. Всичко, което има излинени шевове или избелели цветове, е основателна причина да го замените с ново.

Направете си колекция от мъжко бельо.

Всеки мъж трябва да притежава минимум десетина чифта слипове или боксерки, така че да има по един чифт за всеки ден от седмицата и два, три допълнителни за всеки случай. Ако сте активен спортист, определено ще имате нужда от повече.

Открийте вашата любима марка мъжко бельо.

Марката е от изключително важно значение. Това не е въпрос на личен избор. Това е необходимост. Когато откриете марката, тогава ще знаете кое е удобно за вас. Цветът е много по-маловажен от марката. По-важна е материята, която осигурява комфорта. Една от най-удобната и полезна за кожата материя е памучната.

Може би трябваше да разгледам отблизо как изглеждаха съвременните мъжки модели. Докато разглеждах уебсайта на Asos, забелязах отново и отново една особеност на мъжките модели: татуировки. Почти всички са имали татуировки. Може би това беше един вид тайно ръкостискане в света на моделирането на бельо; ако не сте били с мастило, няма да влизате в клуба. Така си направих две татуировки.

Приложих отново тези снимки, сигурен съм, че това е ръбът, от който се нуждая. Представих си кориците на списанието, яхтите, парите ... Никой не отговори и отново бях отхвърлен от RMG.

Може би, реших, че съдбата ми просто не беше да бъда модел на бельо. Никога не щях да се справя. Може би истинският модел на бельо бяха имейлите за отказ, които получих по пътя. Да, би трябвало да се примиря с живота на журналистика на свободна практика: индустрията, в която хората се интересуват по-малко от измерванията на гърдите ви и повече от измерванията на ума ви, където единственото значение от шест пакета е това, което принадлежи на известната ви личност профилиране и когато хората не питат как изглежда тялото ви, те питат как изглежда мозъкът ви.

 

7 тайни на истински успешните лични марки

Създаването на солидна марка е от съществено значение за вашия успех в каквато и област да влезете. Тези седем съвета ще ви помогнат да изгр...