неделя, 14 март 2021 г.

Трябва първо да разпознаете собствените си постижения, преди да очаквате други да го направят

За да могат другите да ни разпознаят и да ни познаят, е изключително необходимо първо да разпознаем сами работата си, като й даваме разпространението, което заслужава, без предразсъдъци и без страх. С течение на времето осъзнах, че в света на предприемачеството е много рядко някой да говори за преживяванията си от провал, страх или несигурност. Честно казано не разбирам защо, тъй като в края на деня предприемачите са направени от малки парчета, които изковават нашия характер, желание, страст, ангажираност, отговорност, наред с много други качества, които развиваме по пътя си.

Правя това отражение, защото днес бих искал да посадя семе около тема, която много от нас живеят, но малко от нас говорят за: скръбта на предприемача. Как Срамежливост? Болка? Наказание за какво или какво?

Наскоро колега ми каза, че би било добра идея да споделя моите статии, публикувани в чата на групата предприемачи, от която сме част. Тъй като въпреки че те могат да бъдат намерени чрез Twitter; И че ги публикувам в социалните си мрежи, всъщност не ги споделям с бизнес мрежата си по по-директен начин. В този момент първата ми мисъл беше: „Всъщност не искам да звуча егоцентрично; въпреки че обичам статиите си “. Истинският ми отговор обаче беше: „Добре, ще се отърся от него и ще започна да го споделям“.

И voilà, тази размяна на думи беше достатъчна, за да осъзная за няколко дни нещо изключително важно за всеки предприемач. От съществено значение е да рекламираме нашата работа! И тук искам да задам няколко въпроса, същите, които си зададох по време на този процес: Защо ни е жал да споделяме своите постижения? Защо ни е срам да говорим за себе си? Защо се срамуваме да показваме работата си, въпреки че знаем, че е добра? И защо трябва да ни възприемат като егоцентрични?

Обобщавам всичко това в едно изречение: за да могат другите да ни разпознаят и да ни познаят, изключително необходимо е първо ние сами да разпознаем работата си, давайки й разпространението, което заслужава, без предразсъдъци и без страх. И под страх имам предвид мисленето за абсурдни неща като: „И ако не им харесва“. „Ами ако не са съгласни?“ - И ако ми се подиграват. Да видим, спри! В реалния живот не всички ни харесват, не всички са съгласни с нас и така или иначе хората винаги ще имат какво да кажат. Така че защо не се съсредоточите върху положителното вместо това?

По-долу споделям няколко ситуации, от които можете да се възползвате, за да споделите работата си; пряко или косвено и това ще ви държи присъстващи в съзнанието на хората, без да се чувствате егоцентрични и без смущение.

Смятате ли, че цифровите медии са единственият канал за вашия бизнес? Анализирайте го!

Да, всички сме чували типичната фраза: „Ако не сте в интернет, не съществувате“. Но какво ще кажете за срещите? Случвало ли ви се е да се възползвате от това ядене, при което всички са говорили за бизнес и вие от срам предпочитате да не казвате нищо? Съветвам ви, че когато имате официален, дори неформален ангажимент, обърнете уши и ако видите възможността да споменете анекдот за вашата работа, говорете за това! Не става дума да говорим само за вас, само за вашия бизнес или писнало от други по работни въпроси, не! Това, което ще направя, е, че става въпрос да се изявиш, че хората знаят какво правиш или какво прави бизнесът ти. Това кара другите винаги да те имат предвид. Давам ви пример:

Аз съм в бизнес разговор, изведнъж един от присъстващите допълва разговора си с: „И аз нямам достатъчно време, така че бих искал някой да отговаря за генерирането на съдържанието за блога на моята компания“. Разговорът продължава, но тъй като обръщам внимание на тази подробност, си поставям за цел да потърся възможността да се доближа до този човек и да кажа: „Много се идентифицирах с това, което споменахте за времето, и аз много пъти се чувствам че не ми е достатъчно. Но във вашия случай мисля, че услугите, които предлага моята компания, може да ви заинтересуват. Мислите ли, че ще се срещнем утре, за да поговорим? „И тогава сам отворих врата, за да предложа една от услугите, които моята компания предлага; писане на съдържание за бизнес блогове.

Сега помислете как бихте могли да приложите това към вашия бизнес.

Имате ли блог или пишете статии? Публикувайте ги!

Нека моят опит ви служи като урок. Ако имате блог със статии за вашия бизнес или които се въртят около вашите продукти и / или услуги, споделете ги! Ако пишете за вестник или за няколко списания, направете своя материал известен; Говорете за това, изпратете го чрез WhatsApp на онези хора, които смятате, че ще им помогнат в бизнеса им и не забравяйте да го уведомите чрез страхотната бизнес мрежа, LinkedIn.

Учиш ли нещо ново? Сподели го!

В тази възраст е от съществено значение да бъдете многофункционални. Ако сте писател, трябва да се научите да използвате дизайнерски програми, да знаете как работят социалните мрежи, да се научите да правите снимки и т.н. Ако знаете как да направите нещо различно или се научавате да правите нещо, което да допълва вашата работа, уведомете света! Не, не става въпрос за показване, а за познаване на онези умения, които притежавате или които характеризират бизнеса ви около вас.

Питали ли са ви някога какво правите и сте останали празни? Говори!

На много от нас се е случвало, че щом ни попитат какво правим, оставаме в транс, мислейки какво да кажем, как да го кажем или как да го обясним. Моля, не изглеждайте така, сякаш мишката ви е докарала езика. Този тип възможности са уникални за тях, за да ви идентифицират, да знаят добре какво правите и да знаете какво предлагате. Моето предложение е да практикувате презентация за не повече от 40 секунди, където да повтаряте името на вашата компания, какви услуги или продукти тя предлага и, много важно, предимствата. Практикувайте го, докато ви дойде естествено и, ако е необходимо, проявете креативност с него, за да привлечете внимание!

Накратко, не оставайте с желанието да се изявите правилно. Научете се да бъдете избирателни, пестете енергия за онези моменти, когато наистина си струва да общувате. И помнете, никога не знаете къде могат да възникнат най-добрите бизнес възможности.

7 тайни на истински успешните лични марки

Създаването на солидна марка е от съществено значение за вашия успех в каквато и област да влезете. Тези седем съвета ще ви помогнат да изгр...