вторник, 2 март 2021 г.

Какво означава да бъдеш пионер в своята индустрия

 Помислете за себе си един вид пътеводител в избраната от вас индустрия? Да видим дали отговаряте на сметката

Когато повечето хора чуят думата „пионер“, има голяма вероятност да си помислят за заселници, които маршируват през Великите равнини с покрити вагони на път за Орегон , Калифорния или Юта . В действителност определението за пионер е много по-широко от това, тъй като може да включва всеки, който пръв направи нещо.

Независимо дали това е разработването на нова техника или първият член на група, постигнал конкретно постижение, навсякъде около нас има  пионери . Да, има и пионери в света на бизнеса . Ако знаете какви знаци да търсите, може да откриете, че и вие сте пионер.

Внасяте уникален подход към продукт или услуга

По своята същност предприемачите обикновено са пионери. Те са готови да поемат рискове, тъй като нарушават установените индустрии и начини за правене на неща, за да въведат нови идеи или продукти.

Както обаче каза експертът по иновации и разработване на стратегии Габор Джордж Бърт  , „смислената иновация не трябва да се основава на откровено изобретение. По-скоро има вълнуващ пряк път. Тя се основава на смели, нови комбинации от вече съществуващи компоненти, които едновременно отключват повишени нива на потребителска стойност и намаляват разходите. “

Много от най-големите днешни марки започнаха като разрушителни пионери. Хенри Форд трансформира автомобилната индустрия, като въведе практики за монтажни линии, които позволиха по-бързо и по-евтино производство.

Сега една от най-големите и най-доверените технологични марки,  Amazon стартира като един от първите интернет търговци на печатни книги. Това, което започна като „най-голямата книжарница на Земята“, започна, когато интернет стана по-широко достъпен. Да бъдеш истински пионер в електронната търговия доведе до това Amazon да се превърне в един от най-големите търговци на дребно в света.

Пионерите търсят пропуски на пазара, където съществуват нови възможности за подобряване на настоящите индустриални предложения. Независимо дали става въпрос за предоставяне на утвърдени продукти и услуги по нов начин или за въвеждане на напълно оригинален продукт, ранните иноватори са склонни да станат лидери на пазара.

Вие сте първият, който доведе индустрия във вашия район

В исторически план много индустрии са предимно бели и мъжки. Като само един пример,  82,6 процента от служителите в рекламата са бели - лесно обяснение защо рекламите на много марки са зад кривата по отношение на представянето на приобщаващо съдържание.

По същия начин това накара някои индустрии да игнорират изцяло някои части на земното кълбо. Това стана напълно ясно по време на неотдавнашен разговор с Давит Абрахам, съосновател и главен изпълнителен директор на Qene Games.

Той обясни: „Когато израснах в Етиопия, бях изложен само на западни игри и медии, с герои, които не приличаха или не говореха като мен. С напредването на възрастта започнах да научавам повече и да оценявам по-добре великите африкански династии и цивилизации в историята, както и нашата богата култура и народни приказки. Тези истории и перспективи не се споделяха в игралната индустрия - и това ме накара да създам първото студио за игри в моята страна. “

Когато бизнесът обслужва нов географски район или демографски регион и намери успех , други със сигурност ще го последват. Въпреки това, първите пионери, които първи дават приоритет на тези недостатъчно обслужвани пазари, обикновено ще намерят  най-голямото ниво на успех и ще постигнат значителна лоялност към марката .

Всъщност проучванията на Google разкриват, че  64 процента от потребителите ще предприемат действия, за да купят продуктите на марката или да научат повече за тях, след като видят приобщаваща реклама. Обръщането към нови групи по автентичен въпрос може да бъде мощен двигател за успех.

Изграждате бизнеса си за по-устойчиво бъдеще

Много предприемачески пионери се интересуват от нещо повече от крайната точка. Те искат техните бизнес начинания да имат нетно положително отношение към обществото и света.

Това е пряко отражение на желанията на потребителите. Всъщност Business Wire  съобщава, че около 70 процента от потребителите искат да знаят как марките, от които купуват, се занимават с екологични и социални проблеми. Въпреки това много марки изостават или правят само символични усилия за справяне с тези все по-често срещани проблеми.

Много пионери в бизнеса не се страхуват да водят или да вземат отношение по въпроси, които смятат за важни. Това означава пионерство по различни начини, отколкото би могло да се очаква.

Например, Дисни е положил огромни  усилия за устойчивост на околната среда чрез действия като премахване на пластмасови сламки за еднократна употреба на своите места и инвестиране в слънчево съоръжение, за да помогне на Уолт Дисни свят.

Разбира се, много предприемачи са направили тази стъпка по-нататък, като са превърнали устойчивостта в основен наемател на своя бизнес - или дори в основния му фокус. Стартъпите се  справят с всичко - от използването на устройства за интернет на нещата, така че собствениците на жилища да могат да продават излишна слънчева енергия, до предлагането на по-високо заплащане на шофьорите за доставка на храна, които използват електрически или хибридни превозни средства.

Как ще бъдеш пионер?

Почти всеки предприемач има възможността да бъде пионер по някакъв начин ...

Точно както историческите пионери проправиха пътя за ново развитие в нашата страна, предприемаческите  пионери в иновациите и приобщаването ще внесат нови възможности и промени в съответните си отрасли. Тъй като все повече предприемачи развиват новаторски начин на мислене, който има за цел да окаже положително въздействие върху света, бъдещето има голям потенциал.

Губите ли парите си за PR?

Противно на това, което някои публицисти биха могли да ви кажат, не всеки е добър PR кандидат.  Има някои индустрии, които не бива да губят ...